اهنگ قدیمی و به یاد ماندنی و غمگین شکیلا
نوشته شده توسط : اشکان

اهنگ قدیمی و به یاد ماندنی و بسیار زیبا از شکیلا با نام دیار خسته کش

(پیسنهاد می کنم حتماً دانلود کنید)

در این دیار خسته کاش دیگر بریده نفسم
هر چه تلاش می کنم به آرامش نمی رسم

در این دیار خسته کاش وجود من بیهوده شد
ارثیه های عاطفی این جا از من ربوده شد

روز نفس نفس زنان رو به سراب می روم
خشک گلو و تشنه لب به عشق آب می روم

شب که به خانه می رسم شکسته بال و خسته جان
در غم فردای دگر باز به خواب می روم

از تن خشک شاخ گل توقع جوانه نیست
دست نفس بریده را طاقت تازیانه نیست

از گل چهره سوخته طراوتی طلب نکن
برای رفع تشنگی تکیه به تشنه لب نکن

فرشته نجات من دیر به ما رسیده ای
کهنه شده است زخم ما کوشش بی سبب نکن

برای دانلود اهنگ اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 63796
|
امتیاز مطلب : 220
|
تعداد امتیازدهندگان : 58
|
مجموع امتیاز : 58
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: